Stefan

- Är inte så jättehype på att uppdatera, förståligt?
Ja! För han har en sådan upptagen vardag, först vaknar han, alltid samma tid, dricker sitt morgonkaffe (kaffebryggarn ALLTID på), tar sin v70 till jobbet parkerar bilen 08.00, aldrig en minut senare, kliver in säger hej, *ler* till sin assistent, har sina dagliga möten.. Och ja, åker runt på lite businesstrips och sådant trams, sedan hem, slår frugan. Tvättar av sig, trycker frugan över diskbänken, går in i köket, får sin pannbiff, ber kärringen duka av, går in i barnens rum, slår dem också, går till grannen, sätter på grannens kärring, går hem, sover..

Så nu vet ni folket! Här på aafastnee är vi rakt på sak! Vi hemlighetshåller ingenting för er, allt vi vet vet ni, har även tagit del av bimboblondin Kissies och blekfetfikus-Amirs, JÄTTEbloggbråk, tycker det är fascinerande hur två personer som är "vuxna" kan vara så taskiga mot varandra, eller vadå? Jag bryr mig inte ett piss.... WUÄÄÄÄÄHHH...


JUST NU - längtar jag efter basshunters NYA album i oktober, CHEEEA fan va fett det kommer bli!


NU SKA JAG hoppa IN i DUSCHEN!
Later!

BREEE! / Vigor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0